twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

31.1.11

Sıla Yılmaz'da Neler Oluyor?

)

Buraya yazmayı çooook özledim !!

Bu aralar ne maillere ne mesajlara cevap veremiyorum,
Buradan toplu bir cevap olsun..

İyiyim ama çooook çalışıyorum..

Çarşamba günü için birsürü şey hazırlıyoruz,
Sabah gözümü atölyede açıyorum
Yatana kadar yine oradayım..

Evlilik hazırlıklarına yorucu mu demiştim?
Sözümü geri alıyorum :))

2 Şubat 2011, Çarşamba
Herkes Bilun Şen'in butiğine davetli söylememe gerek yok di mi?

sY.


13 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Şimdiden hayılı ugurlu olsun. umarım hersey gönlunce olur. Orada senın yanında buna sahid olmak isterdik amaaa uzagız :S
Siz iyisimi buradada bi butik acın :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

aynı tarihlerde çok uzağa yola çıkmak ne kötü:(

asli dedi ki...

Sıla'cığım merakla o gün yayınlayacağın postu bekliyorum.Kimbilir ne güzellikler şirinlikler hazırlıyorsundur.Kolay gelsin...

ftmnr dedi ki...

Tekrardan bol bol bol müşteriler ve başarılar diliyorum
Kimse almazsa ben alırım yaa harika şeyler bunlarr:D

Sui Mode dedi ki...

Eminim Galata'yı bu soğuklarda ısıtacaksınız :)Bizde gelmek isteriz oğluşumla:)Havanın durumuna göre bakacağız...Çok heycanlı olduğuna ve yorulduğuna eminim ama kesin deyecektir...
Başarılar

nina_O dedi ki...

içim gitti ya heyacanlandım o etiketi görünce :) Tebrikler bitanemmm :)

Sanemiko dedi ki...

istanbulda olup katılabilmeyi çok isterdim şimdiden tebrik ediyor ve bol satışlar diliyorum geldiğimde mutlaka uğrayacağım meraktanda çatlama devam ediyorum çok öpüyorum başarılar...

fashion house by zeto dedi ki...

Siucum heyecanla bekliyorum ben yeni cicilerini:)Puantiyeli gördüm kenardan köşeden ve bayıldım şimdiden:) Tamamını görmek için can atıyorum:)

aklımsendekaldi dedi ki...

bu cicileri görmek seninle tanışmak süper olurdu...
tabiii bu arada bilun'u unutmamak lazım...O'nu da tanımak yaptıklarını görmek isterdim...ama bursa'dayım biliosun...
gönlüm yüreğim sizinle...
HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN...

nurcan işlek

anneyazar dedi ki...

Ne kadar tatlı, ne güzelbir telaştır bu. Ürünler de birbrinden şahanedir eminim. Ankara'da da bir satış yeri ayarlayalım da eksik kalmayalım biz de buralarda:)

Duygu dedi ki...

kimbilir ne ciciler tasarladın Sılacım:)Heyecanla bekliyorum..başarıların en büyüğü senin olsun tatlım:)sevgiler....

ruken dedi ki...

İstanbul'da yaşasam ilk geleceklerden biri ben olurdum heralde :)) ama bu gelemeyeceğim anlamına gelmez :) Tüm stresin ve yorgunluğun yarın geçecek tatlım.. Heyecanına ortak olmayı çok isterdim! Çok mutlu ol çooooook

fcosmos dedi ki...

umarım istanbula geldiğimde uğrayabilirim,çünkü çooook merak ediyorum!BAŞARILAR;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin