twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

20.8.10

Sıcaklar Bezdirdi Beni!

fashionbysiu.com

Size ne giydim postu hazırlamak istiyorum ama insan şu ara sıcaklar bir şey giymek istemiyorki.. hep rahat rahat, uçuş uçuş elbiseler.. fazlası bünyeye zarar :)

Evde otursan sıkıcı, dışarı çıksan sıcaklardan dolayı sıkıcı..

IFW'de nasıl olacak bilmiyorum.. ?? Geçen sefer karda kışta gitmiştik ama bu sıcaklar fena :)

Bu aralar programlar hep arkadaşlarımızla.. Bu da bir iftar yemeğine giderken..

Bu arada gördüğünüz gibi Reis'siz tek pozum var, fotoğraf çektiğimizi fark edince ne işi varsa bırakıp koşuyor :)) Yakında fotoğraf çekmeyi de öğreteceğim :)

fashionbysiu.com


Elbise: Pazar
Sandaletler: Go Jane
Kolye: Gittigidiyor'dan almıştım
Fiyonk Yüzük: Accessorize

30 yorum:

hellianthusannus dedi ki...

siu'cum bende de bu elbisenin siyahı ve kahvesi var:) çok boldu biraz yanlardan aldırdım ohh mis oldu:) çok rahatlar dimi sıcakta:) pembe çok yakışmış:)

chunlibeauty dedi ki...

elbisenin rengine bayıldım benimde buna benzer fırfırlı bir elbisem var cok seviyorum :D Aresin yaramaz olduğu her halinden belli :D Gözlerindeki enerjiye bak ya :D devamlı atraksiyon halinde hobbidi şey :D ikinizde harika görünüyorsunuz :)

Hande dedi ki...

bu elbisenin aynı model aynı renginden bendede var. yaz için ideal, rüzgarlı hava dışında,çok severek giyiyorum sanada çok yakışmış :)

ŞIKELLA dedi ki...

ne yeniyor ne içiliyor ene giyiliyor nede makyaj yapılıyo.
çok sıcak bunaltıcı..
yapılacak işler erteleniyor
bu yaz gibi hiç üşengeç bıkkın olmamıştım

ipq dedi ki...

Yuzugu bulup almissin! Gule gule kullan :-D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hellianthusannus, Bende de var o renkler :) Toplamda 3 renk yani:P ben xs aldım çok aşırı büyük değil :)

Chunli Beauty, Aressss kim :) Reiss :)
tam yazlık bir elbise zaten şu aralar başka bir şey görmek istemiyor insan :)

Hande, Güle güle giy :) Bu aralar zaten istanbulda 10 kişiden 8 inde bu elbiseden var :))

Şıkella, Ben arşive baktım geçen yaz da üşengeçmişim :) içim rahatladı :)

madammoda dedi ki...

Valla benim de acilen bi Accesorize yapmam lazım, biraz önce Stil Direktöründe şimdi de sen de görüyorum fiyonk yüzükleri. Bir fiyonksever olarak bayıldım, daha ne olsun ;))

Sıla Yılmaz dedi ki...

ipq, Eveet yemeğe giderken yoktu elimde ama dönüşte benimdi:) Doğumgünüydü aynı zamanda yemek, hediye almak için uğradığımızda hemen koştum aldım :) kırmızıyı zaten almıştım :) Teşekkür ederim!

madammoda, :)) Evet yüzükler aynı.. Süper ama dimi :)

Unknown dedi ki...

Siucum bende tatildeyken sicakdan dolayi hic foto cekesim gelmedi. Zaten insanin o sicakda beyni duruyor. Ama simdi cok pismanim cunku burda hava berbat ve yagmurlu :( Yani yazliklarimi kaldirmak mecburiyetinde kaldim :(

P.S. Elbisen cok tatliymis :) BAYILDIM!

http://tugbaseckin.blogspot.com/

Fashionlicious Girl dedi ki...

aynı yüzük bendede var! yayyyyy! yüzük kardeşliği =)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Ay sıcaklar öldürecek insanı artık =)
En mantıklı şey sahiden elbise giymek. Reis de çok tatlı :D

chunlibeauty dedi ki...

hahahah yaaaa böyle hatamı olur affet niyetliyim ondan :D kızmayın :P

Devastator Usta dedi ki...

bitsin artık bu kavurucu sıcaklar. tatilimiz zehir oldu valla.

Aslıhan dedi ki...

O fiyonk yüzüğü stil direktörü edada görünce bayılmıştım kardeş gibisiniz zaten :) Seni de ondan dolayı tanıdım. Laf aramızda en samimi sizsiniz, sizi seviyorum kızlar.

Hilal Mor dedi ki...

Fiyonk yüzük pek güzelmiş.. Mümkünse her yerde belde omuzda ayakkabıda bi fiyonk olsun..

ANTİGONE dedi ki...

elbise çok şekermiş canım ;D

anneyazar dedi ki...

OO Siu'cim izlemeye almışsın beni şeref duydum:)) Yalnız senin bebek olunca tüm anne bebek bloglarının tozunu attıracaksın gibi hissediyor merakla o günleri bekliyorum:))Sevgiler

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tugba, Kıyamammmm.. suan burada yazlık kaldırma durumu olsa herkesin yüzünde bir gülümseme olurdu :) ve Teşekkür ederimm!

Fashionlicious Girl, :)) süüper

Secggill, Normal değil sıcaklar allahtan şu son birkaç gündür hava nispeten daha iyi.. Özellikle bugün çok güzel esiyordu..

Chunli Beauty, Aşkolsun lafı olmaz :)

Devastator Usta, Bende şöyle bir havuz/deniz kenarında olsam hiç rahatsız olmicam sıcaklardan..

Aslıhan, Evet cnmm onda da var :) Teşekkür ederiz :)

Hilal Mor, Bncede olsun olsunnnn :)

Antigone, Teşekkür ederimmm :) Dikmeye uğraşmaya değmez çok da ucuz :)

anneyazar, izlerim tabiki.. öğreneceğim çok şey var :)

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

elbisenin bu rengide çok tatlıymış,bende de hem mavili beyazı hemde açık kahvesi var.Gerçekten bu bezdirici sıcaklarda tek giymek istediğim elbise oldu:)üfül üfül yani :)

Moda Gezegeni dedi ki...

Siucummi uzunca bir süredir takip etmekten mahrum kalmıştım seni. Gördüğüm kadarıyla bomba gibisin evlilik süper yaramış tatlım mutluluklar!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Instyle Feminin, Güle güle giy sende :)

Moda Gezegeni, Ay ay ay teşekkür ederim :)

Swift as Desire dedi ki...

elbisenin rengi cok guzel:)

dünyayı seviyorum dedi ki...

Bu gün uzun bir aradan sonra ilk defa yağmur yağdı:) Serinledi hava iyi oldu..Elbiseni bende sevdim özellikle rengini:)

haktano dedi ki...

kuçu kuçunun adını sonunda öğrendim:) Reis ne kadar mükemmelsin öyle :)

fiyonklu yüzük çok hoşmuşş ben de bgn iş çıkışı hemen bakmalıyım:)

Mine dedi ki...

Siucum yüzüğün çok şık...
Elbise de tam şirin kız elbisesi, göğüs altından siyah yada parlak bordo bir kurdela ile daha seksi bir görünüm de verilebilir gibi geldi bana ne diyosun?
Eğer aklına yattıysa bir de öyle fotoraflamanı öneririm :))
Yine çok şıksın :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sanırım herkes bu old navy elbiseyi pazardan bulmanın keyfini çıkarıyor:) inanılmaz rahat, hem spor hem kokoşlaşabilen bi elbise. ama inanılmaz bol! daraltmak lazım:)

benim asıl yorum yazma sebebim, o yüzük! bana o kadar yakışmadı ki ve sana o kadar yakışmış ki, bayıldım:) senin için özel olarak üretilmişş:) çok şirinn! yerim! muckk

Miss Beril dedi ki...

siu pembe sana çok yakışıyo,ayrıca kolyene bayıldımm

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hande, Dimi? Pembe olsun canımı yesin :)

Çiğdem, Burada yağmadı ama inanılmaz bir rüzgar vardı :)

Haktano, :)) evet Reis :) kırmızısıda var o biraz daha küçük :)

Mine, Zaten bir değişiklik düşünüyordum, kurdele iyi fikir :) Teşekkür ederim :)

Seda, deli :) Aynen öyle.. ben daralttırmadım cnm ama bolluğunu sevdim :)
Madem gördün bana alsaydın ya :P ihihi şaka bir yana 1er tane de stoklasammı acaba dedim ?

Miss Beril, Teşekkür ederim :) Benimde en severek kullandığım renklerden biri :)

Stil Direktoru dedi ki...

Hhah Reis alem ya, bu arada Pazar yeni bir marka mı diye soran olmadı mı :) Aslıhan'a bizi seçtiği içün mucxx göderdim

Sıla Yılmaz dedi ki...

Stil Direktörü, Bazaar yazsam :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin