twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

6.4.10

Kısmet Takı Yeni Erk Koleksiyonu

kismet_erk_kupe
Bilinen en eski insanlık tarihi olan Adem ile Havva’dan bu yana insanların yanında olan yılan figüründen esinlenen Milka, yılanın yüzyıllardır temsil ettiği ‘şifa’, ‘güç’ gibi erdemlerini tasarımlarına taşıyor. Anaerkil dönemlerin başlangıcında kadının gücünü keşfetmesinde de aracı olarak bilinen yılanın, sembolleşerek zarif tasarımlara dönüştüğü bu yeni koleksiyonda, taşıyan her kadının kendi iç gücünü, hazinesini keşfetmesi temenni ediliyor.
kismetyuzuk
Ve ben aslında yılan figürünü soğuk bulmama rağmen bu Kısmetlerden hangisini almalıyım diye düşünüyorum.. :)
kismet_erk_bilezik

kismetkolye

kismetkupe

kismetkolye2

14 yorum:

bitter dedi ki...

GERÇEKTEN MUHTEŞEMLER,SONDAN 3.KOLYE VE YÜZÜĞE BİTİİM:)

MaceraperesT dedi ki...

Zeynep Tunuslu'nun programında görmüştüm sanırım kısmet takılarını. en üstteki yılanlı olana bayılmıştım.ama uzak yaa satış yerleri...

Minenin Takilari dedi ki...

BEN DE YILAN FİGÜRÜNDEN PEK HOŞLANMAM AMA BUNLAR ÇOK ŞIK OLMAMIŞ MI :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

gercekten hoş tasarımlar siu sade ve sıklar cok begendim :)
Essu

Jojee dedi ki...

yılan yüzüğe bittim burda.Daha yeni yılan yüzüğü aldım.bu kaçıncı bilemiyorum artık.

Fashion Mini dedi ki...

herzaman ki gibi harika hepsi siu, ikinci resimdeki yüzüğü çok beğendim.

mughetto dedi ki...

2. Yılan figürlü yüzüğü baya beğendim :)

Unknown dedi ki...

canım bence yüzüğü al, harika :))

Adsız dedi ki...

Bileklik, küpe ve en alttaki kolye cok güzelmiş.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bitter, ben kararsızım :))

maceraperest, yakına getiririz istersen benim aracılığımla ulaşırsan kendisine indirim de var :)

Minenin Takıları, bende aynısını düşündüm :))

pembe esinti, sade ve şık fazla seçenek bulunmuyor şu günlerde..

Jojee, Güle güle kullan tatlım :))

Fashion Mini, bende galiba ona göz diktim :)

mughetto, oylar yüzükten yana..

Karaca, alsam değişik şekilli küpeyi tercih ederim ama herhalde..

Handan, aklım karıştı bana 1 tane hepsinden lütfen :))


MaceraperesT dedi ki...

en kısa zamanda gidiyorum kısmet takıya..selamını söylerim:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Mağazalarda selamımın bir değeri yok ama :) mail üzerinden alırsan cnm..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

allahım milka coştu gene, harika!
bitmek bilmeyen bir enerji, ilham!:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, Bunları bi de yakından görmelisin muhteşemler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin