twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

6.2.10

Fashion Week 3. Gün Kaçırdıklarım - Yakaladıklarım

Sabah gün başladığında gidemeyeciğimi sanıyordum ancak son dk da eve sandığımdan erken dönünce hemen koşa koşa gittim! :) 8 de orada olabildim ve Bahar Korçan defilesine girdim..

Ama kaçırdıklarım nelerdi.. Twitter'dan yayınlananlar bakalım bakalım :)

Elle partisinde blogger kızların kadeh tokuşturması :)

Burda olan ve olmayan tum bloggerlarin serefine..

otto santral

İdil Tarzi defilesi

Bir defile daha sona erdi

Özlem Süer defilesi

Ozlem Suer defilesi tikis tikis. Basamaklar bile dolu..

Mavi Jeans defilesi

mavi

Vee bundan sonrası yetiştiklerim! :) Yani..

Ntv Bloggerlar Röportajı
Ayın 20'sinden sonra Ntv'de Ece Sükan'ın sunacağı bir moda programı olacak o zaman izleyebileceğiz..

x2_a00fc9

NTV blogger'larla roportaj yaparken

Bahar Korçan Defilesi

63041828

Mavi Jeans partisi @Tamirane

Tamirane de mavi partisi

Defile sonrası yorgunluk yemeği.. Zet Fashion, Iconjane ile beraber! :)
Ama onun fotoğrafı yok malesef..
Birde W Otel'de ELLE partisine gidenleri kıskandık ama yemek yiyip eve gitmek istedik.. iconjane hariç :P O geceye Taksimde devam ediyor...
Cadı :P

Yarın görüşmek üzereee :)



12 yorum:

Adsız dedi ki...

defile fotoları demişsiniz ancak runway görüntüleri yok gibi, sadece markaların isimlerini göstermişsiniz :) fotolar traş..

Unknown dedi ki...

:) Bugün görüşürüz belki.

ZET Fashion dedi ki...

Siumm çok çok tatlıydın, düşündüğümden daha da şekermişsin iyiki tanıştık!

canDirekli dedi ki...

harika adım adım süper olmuş :) bi sorakinde fotolarda beraber çıkalım! :)

fioritamodatasarım dedi ki...

bnm yerimede bol bol eğlen canım orda olmayı çok isterdim :) hepinizle tanışmayı !! of of
ilk günden tshirtünün ayrıntılarını görmek isterim yayınla mutlaka :)

Jojee dedi ki...

rop. merakla bekliyorum canım.Çok eğlenceli zamanlar bol modalı dakikalr geçirmişsiniz:) cnımsın benim sium:)

mousse dedi ki...

blogger olmamanın yanetkileri o kadeh tokuşturmada olamamak.. =) çok hareketli geçmemiş sanırım ama sizi baya eğlendirmiş...elaidi postunu sabbırsızlıkla bekliyorum..güzel geçmiş diye duydum:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, yoo defile fotoları demedim.. Onları koyduğum yazılar ayrı onun haricinde facebook'ta yayınladığımı da belirtmiştim..

Moda Cadısı, ve mutlu son :)

Z Fashion, Evettt bende sana bayıldım.. Yemek istedim :)

Can, Olur babe! Gel ama :)

fluffy, İnşallah tatlım.. bir daha giydiğimde artık diyorum?? :)

Jojee, Herşey bahane gerçekten güzeldi :) Keşke sende gelebilseydin cnm..

mousse, evet özellikle defile sonu muhteşemdi!! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

süpersin sıla'm. bak ben sana ne dedim, naparsan yap bi şekilde yetişirsin belki dedim. oh, sefan olsun:) iyi ki ustalardan fırsat bulmuşsun çıkabilmişsin. senin IFW haberlerini seviyoruz. iconjane'in de tweet'lerini. z'yi mi tanıdın? benden de selam söyleseydin:)

Unknown dedi ki...

Süpersiniz kızlar ekrandan uzanıp kadehlerden yudumlayasım geldi haha!

Doorstepping dedi ki...

Siucum, süpersiniz! Adım adım herşeyi sayanizde takip ettik :)
Ama kıskançlık diz boyu :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, Nasıl geçti bu hafta inan bilmiyorum birde ifw haricinde çok yoğundu benim için biliyorsun..

Modaerator, Bende istedimm ah ahh .. :)

Doorstepping, Bende katılamadıklarım için üzüldüm :((

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin