twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.1.10

www.Planetsports.com.tr

Planet Sports Logo

Şu an için belki tanıdık gelmiyor size, ancak yakında herkesin duyacağı bir adres bence! :)
Spor giyimde Türkiye'nin en büyük mağaza ağını kurmayı hedefleyen Planet Sports'un Teknoloji ve i.t. yöneticisi Utku Çakır ile kısa bir söyleşi yapma fırsatı buldum..

Henüz çok yeni kurulmuş olmalarına rağmen, gelişmek adına çok sıkı çalışan bir ekipleri var. Bünyelerindeki markalar her geçen gün artmaya devam edecek, ve bana bile söylemedikleri bomba bir marka da yakında sayelerinde bizimle olacak.

Peki eskiden Fila vardı hatırlıyormusunuz? Ben çok net hatırlıyorum ama sonradan kaybolup gitmişti.. Utku Bey'in söylediğine göre tam 8 yıldır yokmuş. Fila daha sonra el değiştirmiş, yeni bir ortaklık kurulmuş ve merkezi İngiltere'ye taşınmış. 2010 İlkbahar-Yaz koleksiyonu ise yeni Fila'nın ilk koleksiyonu olacakmış. Ben birkaç parçayı görme şansına erdim :) Güzel güzellll diyorum :)

Tekrar Planet Sports'a dönersek, ilk mağazasını Bursa Altıparmak'ta.. Ancak yakında birçok yerde görmeye başlayacağız. Onun dışında Fila ürünlerine ulaşmak istersek tüm ykm ve boynerlerde satışa sunulacakmış.

Planet Sports yeni bir firma olmasına rağmen şimdiden 2 tenis turnuvasına sponsor olmuş, ayrıca Utku Bey'in söylediğine göre Nisan'da düzenlenecek Hülya Avşar Cup'a da isim sponsoru olmuşlar, bu sene Fila Hülya Avşar Cup olarak geçecekmiş.
Diğer bir markaları Tatonka ile de Ulusal Tırmanış Kupası'na sponsor olmuşlar.

Son olarak planetsports.com.tr'den alışveriş yapacaklar için, Türkiye'nin her yerine ücretsiz kargo var :)

Utku Bey'e bu mini söyleşi için teşekkür ederim,
Öneri, düşünce ve iletişim için utku@planetsports.com.tr

Ayrıca blogu da var! Bakmak isterseniz www.utkucakir.com

3 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hmmm bloga hemen zıplıycam:))

Stil Direktoru dedi ki...

Utku beyi severiz zaten sitesini takip ediyorum Fila tekrar moda olmalı çocukluğumu anımsatıyor resmen.

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, koş koş :))

Eda, Aynen benim de ortaokulda bir gözlüğüm vardı Fila ne alakaysa o geliyor hep aklıma :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin