twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

4.12.09

Uygun Fiyatlı Gece Elbiseleri

gece elbisesi

source: weheartit

Yılbaşı yaklaşırken hepimizi bir telaş aldı gitti.. Hepimizi olmasada en azından dışarıda kutlama yapacaklar için..
Aslında sevgili Cansu bana bir mail atmıştı. Okuduğu bir gazete haberinde mahmutpaşa civarındaki abiye kıyafetler satan dükkanlar anlatılıyordu. Kırmızı halıda birçok kişinin üzerinde gördüğümüz kıyafetlerin çok daha uygun fiyatlara nasıl ve nerelerde olduğunu merak etmiş. Ben o taraflarda kumaşcılar olduğunu biliyorum ama direk yönlendirebileceğim adresler yok..
Mahmutpaşa dışında da nerelerden uygun fiyatlara gece elbiseleri alabiliriz biliyormusunuz ? Herkes incilerini döksün bakalım :)

25 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

mahmutpaşa'yı ben de bilmiyorum. ama konuyla ilgili ben de ceket, kaban, trençkotların haberini izlemiştim. neler vardı neler:)

ama sanki o ürünler, gg'de de bulabileceğimiz replikalar.

bence cansu'cum gg'yi es geçmemelisin. uzun polemiklere girdiğim bi hatun var, kadın bildiğin replikacı!!

adını ve linkini siu'ya e-posta olarak yazıcam.
ama tabi ki içlerinde güzel, şıkır şıkır, hesaplı seçenekler var. o yüzden tercih edebilirsin belki. ben siu'ya e-postayı yolluyrum. dediim gibi cansu'cum siu sana iletsin. şimdiden iyi eğlenceler:)

zeynepin sesi dedi ki...

benim de çok işime yarar incilerini dökenler :)

çokoprenses dedi ki...

mahmutpaşada geelde kırmızı nişanlık filan görmüştüm,pek düzgün abiye göremedim.ama çeyiz hazırlıgı konusunda tek geçerim orası ayrı.

neyse gelelim uygun fiyatlı abiye alabilecegimiz yerlere: zeropoint diye biyer vardı,taksimdeki kapandı,fatihteki magazından çok şık elbise almıştım çok uygun fiyata.bi de bessini diye bi marka var,boynerden süper elbiselerini almıştım onların.cevahirde de bi magazaları var sanırım.

zara'da çok uygun fiyata(100tl) şık bi elbise varmış,arkadaşım anlata anlata bitiremedi.ama malesef 2 günde tükenmiş.

özge dedi ki...

pendik çarşısı,valla var,ben gördüm neler neler hem de:)

Syhn dedi ki...

görsel şahane!
öyle gece elbiseleri bulsak yaa..
ben herkesin bildiklerinden farklı bi yer bilmiyorum malesef.
byük mağazaların indirimlerinden uyguna bulunabilinir - böyle bi kelime var mı :)))

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

selam,
gece elbisesi kadıköyde çok rahat bulunabilir ve oldukçada uygun fiyatlara.Pendik çarşısındadaq hakkatten çok seçenek var.Cumartesi günleri pendikte ayrıca pazar kuruluyor.Mutlaka gitmenizi öneririm.Özellikle genç bir bayanın tezgahı var,genellikle marka isimlerin ihracat fazlasını ürünlerini satıyor.

Fashion Detox dedi ki...

Wellayı kesinlikle şiddetle öneriyorum(Fatih, nişantası citys alısveris merkezı), ayrıca beşiktaş pasajlara ve kadıköy pasajlarada bakabilirsiniz ünlülerin giydiği birçok modeli birebir yapmaktalar ayrıca benim ucza kaçış noktam ve harika şeyler bulduğum Maslak Afroditti sakın es geçmeyin derim sevgiler...

Sıla Yılmaz dedi ki...


Instyle feminin, Süpersin! :)

the Queen of Dreams, Merak ettim fırsat bulursam gidicem cnm..

Hatchipu dedi ki...

yanliz bu resimdeki elbise cok cok cok cok cok cok cok cok cok cok hos !!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

eveeetttt :))

lua dedi ki...

Forever new da sayılabilir bence bu mağazaların arasında, tabi benim abiye anlayışıma uygun abiyeler - mini tüllü pullu taşlı-satıyolar :) hemde fiyatları 100 lira civarında.

Unknown dedi ki...

siucumm resimdeki elbiseye bayıldımmmm:) yılbaşı gecesi için tek omuz elbise modellerine bakarken bir arkadaşım dedi ki beylikdüzü(kendisi o tarafta çalışıyor) polin'in outlet mağazasında super tek omuz elbiseler 39TL'ye satılıyormuş...bana çok uzak o kadar uzağa gitmeye vaktim yok malesef ama belki sizin işinize yarar:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

sakazen, saol tatlım bana da çok uzak ama belki yakınlarda olan vardır :)

love me dedi ki...

evett eğer aradığınız straplez, saten ,mini, taşlı, farklı elbiseler ise forever new tek kelime ile doğru adres fiyatlarıda bana kalırsa oldukça uygun

Sıla Yılmaz dedi ki...

butterflyfeeling, Teşekkür ederiz :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Pendik diyenlere ben de katılıyorum hatta dün mini şifon hoş ötesi bir elbise aldım 25 TL, şu son moda tüylü yelekler 20 TL, ofis tipi yazlık ve kışlık elbiseler 20 TL idi
Arkadaşlarıma tavsiye ederim diye
kartını da istedim buyrun bilgileri;

Chery store fatih Oymak
19 mayıs cd. Ihlamur sk. N: 7/B Pendik.
0216 390 95 81 fatihoymak@hotmail.com
Umarım işinize yarar :)

Dominika dedi ki...

osmanbey ve şişli de süper mağazalar var.. pahalısı da var uygun fiyatlısı da.. ama kesinlikle aradığınızı bulabilirsiniz..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Volkan-Kaldera; Süpermiş o zaman..

Dominika, ilgilenenler dikkate alsınlar :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

http://www.trendometre.com/2009/12/03/bloggerlara-ozel-indirim/

işte buna bayılacaksınız!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

evet canım geldi bu bana ama bloggerlara özel diye biliyorum canım.. ??

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet canım blogger'lara özel.
her blogger için geçerli mi ondan da emin değilim. ama paylaşayım dedim:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Anladım cnm teşekkür ederim, bende o zaman bildiğimi söyleyim. Mail attılar işte indirimle alakalı kişiye özel indirim dediler isim soyad alıp mağazalara bildirdiler.. onların mı sana ulaşması gerekiyor bizim mi onlara bilmiyorum ama.. yani her blogger anlamında söylüyorum..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) zaten sana ulaşmışlardır canikom ben tahmn ettim, ama bu blogu ve yorumları okuyan yeni ziyaretçilerin olursa-ki oluyor hep-onlara da bilgi olsun mahiyetinde yazdım, tüm bloggerlara yönelik olduğundan emin değilim hala.

haa bu arada, bnm bildiğim kadarıyla sen onlara ulaşıyorsun sonra onlar senden blog adresini talep ediyorlar, sonra da forever new indirim çekini dosya olarak sana yolluyorlar. ama ben hala kullanamadım çeki, kardeşime hediye alıcaktım:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

canım benim :) doğru yaptın zaten :)

bana dosya yollamadılar sadece adım soyadım mağazada varmış gidip alışveriş yapınca indirim olacakmış.. şimdi sorim bi benim dosyam neredeeee :)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

afrodit'e de bakılabilir aklınızda olsun, arada güzel şeyler çıkabiliyor

tamam, muck si'um:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin