twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

26.10.09

Caramel İstanbul Bekarlığa Veda - Hoşgeldin Bebek Partileri İçin Fikirler

caramel istanbul 1

Aslında bu yazıyla kendi bekarlığa vedam için birçok sürprizi açık etmiş oluyorum. Ama bu güzellikleri sadece kendime saklayamazdım herhalde?? :)



caramel istanbul 2

Düğün hazırlıkları, bekarlığa veda, gelin hamamı, kına gecesi, bebek doğumgünleri, baby showerlar ve özel ev hediyeleri hakkında bize parlak fikirler veren Caramel İstanbul bu konuda bize hem çok parlak fikirler veriyor, hemde iletişimdeki sıcakkanlılıkları ile onlardan kopamayacağınızı hissettiriyor.. 


caramel istanbul 3
Farklı bir organizasyonla misafirlerini memnun etmek isteyenler için tam bir rehber, ayrıca bu kadar ince detayları düşünmüş olmanız da ayrı bir beğeni konusu olacak :) Merak etmeyin ben sırrınızı saklarım :) Caramel İstanbul ile organizasyonlarımız daha bir profesyonel ve göz alıcı olacak..  

14 yorum:

duru dedi ki...

Canım bence de kendine saklamamalısın :)
Bu güzel fikirlere başkalarının da ihtiyacı var,dimi ama ;)

Adsız dedi ki...

Bebek çoraplarına bayıldım.. bebişim olsa da bende hazırlasam ama önce evlenmem lazım sonra bebiş :)

Adsız dedi ki...

Şekercim bebek için erkende:)ama bekarlığa veda partisi için düşünüyorum bende(gerçi onada birazcık zaman var)ama yinede 1.sıradaki planım o;) bize parti de zaten hele birde kızlarla olunca yihhuuuuuuuuuuu!!!!

Unknown dedi ki...

bayılldım cnmm.süper fikirler var saol paylasım için..özellikle bekarlıga vedalara bayıldımmm

Syhn dedi ki...

ayyy!!!
şahane değil de ne?!?!!

mughetto dedi ki...

kesinlikle bende istiyorum bekarlığa veda =)

Stil Direktoru dedi ki...

Çok şık ve çok modernmiş ürünler bakıyorum hemen

ışıl dedi ki...

suıcım bole guzel bır yerı bızlerle paylastıgın ıcın cok tsk ederım.. gercekten harıka seyler varmıs.senın dugunun galıba yaklastı.evlenıcegını bılıyordum ama tam olarak ne zmn oldugunu bılmıyorumm:) cok seker seyler varmıs gercekten. fıyatları konusunda bır bılgın var mı pekı.makul fıyatlar mı yoksa cok uc noktalarda mı?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Duru: Hahah süpersin, bencede öyle :) saklamamalıyız :)

Hndn: küçücük küçücük çok tatlılar dimi :)

pearl: benimde birinci plan bekarlığa veda şuan için :)

Ozge Sipahioğlu: Rica ederim ne demek, paylaştım ama benim fikirler saçıldı etrafa :)

Syhn: Oley sevindim beğenmene :)

mughetto: benimkinde olursun zaten herhalde :)

Stil Direktörüm: Bak bak zaten beraber planlicaz hepsini :)

ışıl: tatlım bende ilk fiyatlara baktım çünkü bunlar zaten benim aklımdaydı bir anda yapılmışları ile karşılaşmış oldum süper oldu yani :)
fiyatlar da hiç öyle uçuk değil caramel istanbul yazısına tıkla zaten yazıda sitelerine gidersin canım

ışıl dedi ki...

suı yardımların ıcın tsk ederım sıteden bılgı aldım gercekten cok ucuk fıyatları yokmus..

Stil Direktoru dedi ki...

Seve seve süper bir parti verelim sana söz ben ilgileneceğim

Sıla Yılmaz dedi ki...

Işıl, rica ederim canım

stil direktörüm; tamam bebeğimm

özge dedi ki...

ben de çarşafları beğğendim evdekiler dalga geçti otel gibi olur diye

Sıla Yılmaz dedi ki...

haha sallama sen onları bende alıcam onlardan:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin