twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

17.8.09

Siu's STYLE

siu's style


yavaş yavaş eski moduma giriyorum galiba :)
Cumartesi günü en yakın arkadaşlarımızdan birinin doğumgünü için yemeğe gittik..
bende hazır annem buradayken onun dolabından parçaları giyip gezeyim dedim :)
annemle aynı beden giyiyoruz ve ayak numaralarımız da aynı o yüzden ortak giyinebiliyoruz rahatlıkla.. gerçi annem benden 1-2 kilo daha zayıf ve daha sıkı! :)

Elbise: Bakırköy'de bir butikten (annemin)
Ayakkabı: Victoria's Secret - Zinc

12 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Elbise tam benlik zuzum hatta yakası benim şu yaptığım askı gibi takılan kolyeye benziyor dur uzun elbise ile giyeyim de çakma siu olayım muahahh

Sıla Yılmaz dedi ki...

hahah
çakma siu :) çok güldüm ya..
sana da alırım kuzum beğendiysen :)
gerçi sen daha güzel kolyeler yapıyorsun ..

Stil Direktoru dedi ki...

Heheheh ben de güldüm yazarken bebem anam bırak almayı birleşemedik bile daha :O yandan yandan yüzsüzlüğün de bu kadarı :) Boyattı mı anneciğin saçlarını kuzum.

Sıla Yılmaz dedi ki...

ben en geç haftaya ordayım :)
ayarladım bu sefer ..
ya da seni alırım buralara :)

sen kendin dedin kararsız diye.. tabiki güvenemedi karar veremedi.. düşündü taşındı bi dahaki ist'e gelişimde artık dedi :)

Stil Direktoru dedi ki...

ok bebek bende gelirim yeni arabayı aldık bugün selam söyle annene de muck

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hayırlı olsun canımmm :) Kazasız belasız kullan inşallah tatlım..
anneden de sevgiler! :)

Adsız dedi ki...

Maşallah sana kırkbir kere, çok tatlısın incecik çıtı pıtı:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hayır seni bilmesem :) sende incecik çıtı pıtısın tatlım :)

mughetto dedi ki...

Anasına bak kızını al desene :))
Size cuk oturmuşş..
Annen nasıl o kdr zayıf kalabiliyor,ya süper bir genetiğiniz var ya da ciddi anlamda sporla uğraşıyor?

Sıla Yılmaz dedi ki...

haha :) sevdim bu sözü :P

zayıflama merkezi işletiyordu annem :) o yüzden de dikkat eder çok.. 1 ay oldu bırakalı ama beslenme şekli yaşam şekli oturmuş artık sonuçta 16 yıldır .. kolay kolay kilo almaz bence.. :)

Pınar dedi ki...

Annen de senin gibi zevkliymiş demekki. çok şıksın. ayakkabılara bayıldım.

Sıla Yılmaz dedi ki...

teşekkürler Pınarcım :)
annem de gerçekten zevklidir bu arada ..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin