twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

13.4.11

3F! Fiyonk Fiyonk Fiyonk

www.fashionbysiu.com


Bildiğim en doğru kural bu sanırım :) Fiyonk her zaman güzeldir :)))

En azından benim için :)

Bu arada artık bu kapının tam karşısına fotoğraf makinemi kurdum evden çıkarken (koştur koştur geciktiğim zamanlar hariç tabi.. ) size fotoğraf çekeceğim :) (inşallah :P )


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


Fiyonklu elbise : Koton
Kolye :???
Fiyonklu çorap Penti
Babet: H&M

11 yorum:

mmm dedi ki...

Fiyonga dayanamam ben hepsinden alıcaaaaam. Elbise Koton'un bu sezonumu? Bu hafta sonu almam lazım hepsiniiii. Bende bir elbise tasarladım hemde fiyongu var henüz resim çekmedim. Resim çekince yollarım sanada şeker. Kocaman sevgiler.

Gizzy dedi ki...

evt evt kesinlikle katılıyorum fiyonklu herşey güzeldir:)

BAHAR dedi ki...

Koton da çok güzel fiyonklu kolyelerde var dı

Seda Maç dedi ki...

elbise ve çorap uyumu çok tatlı olmuşşşş çok sevdim siucum mucx

nakedqueen dedi ki...

çoraptan bende de var tırnagım filan takılcak diye ödüm kopuyor binbir heyecanla giyiyorum :)
siu artık sana bir fiyonk dövmesi yakışır diye düşünüyorum :)



http://nakedqueen.blogspot.com/

esinspiration dedi ki...

çok sevmekte haklısın, çünki sana çok yakışıyor fiyonk :)

We are the Hippies dedi ki...

senin eşin atatürk havalimanında mı çalışıyor? Memlekete giderken gördüm sanırım...

şeker pastacı dedi ki...

siu,,,elbisene bayıldım, kotona çok sık uğramama rağmen bu elbise gözümden kaçmış olmalı..sana çok yakışmış, çoraplarla süper uymuş:))

Adsız dedi ki...

sıla gerçekten bu fiyonkları sana çok yakıştırıyorum yine çok hoş olmuş...keşke bizde buralarda ulaşsak böyle çoraplara...

Sıla Yılmaz dedi ki...

mmm, Merak ediyorum senin de elbiseni o zaman.. Bu elbise sezondan koton'da vardır hala :) mucx

Gizzy, :)) aynı pencereden baktığım insanları çok seviyorum

Bahar, hiç bakmamışım :) Teşekkürler

Rococosh, Teşekkür ederim cnmmm mcx :)

nakedqueen, hahah nedense bu son 1 haftada o kadar çok kişi fiyonk dövmesinden bahsetti ki :)) sanırım yaptırmalıyım :)

esinspiration, Teşekkür ederim :)

hippilazman, Evet orada çalışıyor :) Dün ggördüysen ofisleri taşınıyordu kutu taşırken görmüşsündür :))

kikolog, Teşekkür ederim, asıl bir tane daha aldım onu giymek için sabırsızlanıyorum :)

eremmeltem, Teşekkür ederim. Penti ürünleri bir çok yerde satılıyordur diye düşünüyorum.. ya da internetten de sipariş verebilirsin?

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Bu çorap pentinin yeni sezonundan::D gördüğüm anda aklıma sen gelmiştin:D krem rengi de pek güzellll:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin