twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

25.11.10

Modanın Merkezinden Fiyonklu Kemer Kazananlar


Dün ki yazıda yorum yapan herkese teşekkürler.. soruya cevap veren herkesin yorumunu kabul ettik ve random.org ile kazananları belirledik..

Ve işte kazananlar...

Bebek Kedi Kız

Gul 1305

Kızlar bana adreslerinizi mail atarsanız kemerleriniz Modanın Merkezi tarafından en kısa sürede kargolanacak :)

fashionbysiu@gmail.com 'a maillerinizi bekliyorum..

Tebrikler :)


6 yorum:

NlyStyle dedi ki...

kazanan 2 kişinin cevapları farklı doğru olan hangisi?? yanlış cevaplarda mı sayılıyo???

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

merhaba siu
Kazanan arkadasları tebrik ediyorum.

Bide sey sorcam şimdi üye olsam, sonra bi arkadasımı davet etsem. kazandıgım Tl ile bu kemere sahip olabilirmiyim. yoksa başka bir şartta gerekiyormu?

Bilgilendirirsen çok sevinirim

zeynep78 dedi ki...

şanslı arkadaşları tebrik ederim güle güle kullansınlar....

bebek kedi kız dedi ki...

Siu'cum cansız günümü nasıl neşelendirdi bu hediye anlatamam.Modanın merkezine ve sana çok teşekkür ediyorum.Bilgilerimi iletiyorum sana.

cici al butik dedi ki...

kemerler çok ciciymiş =)


cicialbutik.blogspot.com

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda-Yemektarifleri, Evet yazıda da yazdığım gibi soruya cevap veren herkesi değerlendirmeye aldık..

pembesinti, İnan bu konuda detaylı bilgim yok öğrenirsem mutlaka haber veririm..

zeynep78, Bencede.. :))

bebek kedi kız, Tebrik ederim.. şuan seni kıskanan bir sürü kişi tanıyorum :))

cici al butik, senin adın gibi dimi? çok cici :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin